17 Mart 2016 Perşembe

Gözlerimden akardı uyku..

Başta Msş olmak üzere herkese merhaba. Bu bir homurdanma blogudur. Bugun baştan sona olmak üzere tam bir faciaydı. İşe geç kaldım , trafikte kaldım , iş yerindeki ısıtıcı bozuktu ve bogazımın agrımasıyla beraber dehset bir sekilde üşümekteyim. Hava sizin için 10 dereceyse benim için -50 derece. Hayat diyorum.. Herkese sürprizlerle doluyken msş ve bana neden sürekli engel çıkarıyor ? Bilmiyoruz ama biz sinirli insanlarız. Özellikle msş 1.85 boylarında ve agrasif bir insan. Hatta bi kere  sırf ona begendigi bereyi almak istedim diye mağazanın ortasında beni kolları arasına kıstırıp bogazımı sıktı. Bunlarla uğraştığım yetmiyomuş gibi işyerinde de durumlar hayli karışık. Konuşmayı bilmeyen insana ben internet üzerinden ürün satıyorum ve daha sonra anlaşıp memnun kalmasını sağlıyorum. Sabrım taşıyor 21 yaşındayım daha ben ! Konumuz dağılmadan , evet hayat hep engeller çıkaracak. Evren size karşı olacak,işleriniz ters gidecek,paraya ihtyacınız olacak ama paranız olmayacak.. Sayamadıgımız birsürü sorunla karşılaşacaksınız. Ey hayat , acımasız hayat sen bir yokuşsun ve ben çok sigara içiyorum diyeceksiniz. Ama fayda etmeyecek. Elinizde sigarayla çıkacaksınız o yokuşları. Yanınızda biri olmazsa eğer yapamazsınız. Şımarmasını da istemem aslında ama şuan başarma yolunda gittiğimiz bazı konularda yanımda msş olmasaydı ben sadece bunları düşünüp "evet olabilir yaa" der ve monoton hayatıma devam ederdim. Eğer elimden tutup hadi kalk demeseydi ben hala oturuyor olurdum. Tatlı yorgunluk dediklerini yaşıyorum birkaç gündür. Yorgunlugumla mutlu oluyorum çünkü biz bizim için yoruluyoruz. Göz kapaklarımız ağırlaşıyor geleceğimiz uğruna. Fikirlerimiz havada uçuşuyor. Biz başaracağız çünkü inanıyoruz. Eğer sizde başarmak istiyorsanız sadece inanın.

Saatler geçiyor ve muhtemelen msş ile konuşamadan uyuyacagım. Şuanda kendisini televizyona zincirlemiş maç izliyodur eminim. Yada birilerine kızıyodur veya sesi kısılana kadar bağırıyodur takımı ugruna. Ugruna kendini heba ettiği o takıma inanmayı hiç bırakmadı ama. Yenildiğinde de aynı takımın renklerini sevdi , yendiğinde de.. Seviyorum seni msş bugunluk benden bu kadar :)

Morkalp(!) E.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder