12 Mart 2016 Cumartesi

Astrolog E'den burçların illallah dedirten özellikleri..

Hepimiz içten içe burçlara inanırız. Amaan ben inanmam ! diyen varsa da otobüste karşısında oturan kişinin gazetesinin arka sayfalarında burcunu arayanlar var biliyorum. Çıksınlar ortaya ozaman :)
Acaba size aşık mı ? İş hayatınızda nasıl gelişmeler olacak ? Bugun nasıl bır gun gecıreceksınız?

Daha binlerce sorunuzun cevaplarını verip sizin illallah dedirten özelliklerinizi sıraladık. Hep övmek olmaz , yermekte lazım :)

KOÇ
Ego tatminine en çok ihtiyaç duyan burçtur.Bay ukala yada bayan uyuz.En önde olacağım diye yapmayacağı yoktur ve hayat felsefesi tamamen aşağıdakiler gibidir ;
-Ben bilirim , gerisi boş
-Ben geldim,çekilebilirsiniz
-nasıl bu kadar cahil olabiliyorsunuz?

BOĞA
Selam hımbıl! Üşengeçlikte everest ile yarışabilir.Genelde istemediği için hiçbir şeyi anlamaz. Birşeyi yapması gerekiyorsa mutlaka birileri zorla ite kaka yaptırıyordur.Söyleneni bir kerede asla anlamaz.. 10 kere söylemek lazım.
-Tek dileğim vardır , yatmak
-Acelesi varmıydı?
-Aa ne zaman söyledin ya?

İKİZLER
Aman allah dediğinizi duydum sanki tuşların arasından çığlıklar geldi.. En korkunç burçtur. İnsanı delirtir. Çift karakterlidir. Bir dediği bir dediğine uymaz. Beyler kızmasın ama özellikle erkekleri için aman aman dendiğini duydum.Fakat tamamen tarafsızım(!)
-Ben öyle birşey söylemedim.
-Sinir anında çıkmıştır ağzımdan.
-Aşkım ne alakası var ya?

YENGEÇ
Yengeç burçları biraz yapmacıktır fakat hiiiiiç anlamazsınız öyle olduklarını.Şimdi bir örnek verelim ve hafızalara kazınsın. X yengeç , Y ise sıradan biri ve X'in çok yakın arkadaşı.
Y:Canım aşırı sıkkın konuşmamız lazım?
X:işim vardı ama tabii ki hemen geliyorum , neredesin? (SADECE SENİN CANIN SIKKIN BİZE DEĞİL ZATEN.MUTLUYUZ BİZ.HERŞEY YOLUNDA AMA SORMA YİNEDE) geliyorum canım bekle.    ------> :(

ASLAN
küçük-büyük bütün dağları aslan yarattı duymayan kalmasın.Egoistmi egoist,kalpsizmi kalpsiz,bencillikte ilk denemede oscarı almış olan bir burç varsa sormanıza gerek yok o kesin aslandır.
-kumarda da kazanırım aşktada
-her yaz bır kac kere tatile gitmeliyim çünkü kışın çalıştık. (Biz uyuduk zaten)

BAŞAk
Ayrıntılar arasında kaybolur.Detaycılığa bayılır. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatır ve bundan sıkılmaz.
-Yamukluga tahammulu yoktur
-Kaldırım taşları yamuk mu ???

TERAZİ
Çok pis sanatçı ruhludur bunlar.Elleri her işe yatkındır . Fakat böbürlenmekte üstlerine yoktur.Her konuda bir fikri ve bildiği vardır.
-Danışsam bile sizin ki değil benim ki doğru.
-Severim ama sevmeyedebilirim.

BALIK
Canım benim. Genelde duygusal olduklarından dolayı en ufak bişeyde gözlerini yaşartıp silah olarak kullanabilirler. Okyanus gibi bunlar bitmez ağlamaları. Ağlayan insanlarıda hiç sevmezler. Kısacası ilginçler.
-sen ağlama. biri ağlayacaksa ben ağlarım.
-(işe geç kaldı)-Can Bey eşim öldü :'(

KOVA
Taklitçilikte bir numaradır ve yerini asla kaptırmayacak kadar delikanlıdır. Sizin taklit yaptıgınızı anlar ama siz asla onunkini anlayamazsınız..
-Bu dünyada tek zirve var ve o da benim.....

YAY
Maceracı ruha sahiptir.Verin buna bir ada Lostu yaşatsın size.Keyif alır bundan.Genelde zeki olurlar ama bunu hiç belli etmezler.
-Ne işi yaaa?Gel haftasonu İzmir'e gidelim...

OĞLAK
İnatçılığın beden bulmuş halidir.O hayır dediyse asla tamam olmaz böyle de nalettir. Fazla inatlaşmayın kriz geçirtir size.
-hayır o çiçek güneşi sevmez.
-ya sever !
-hyr
-sever ben güneşte tutarım hep......
-hyr

AKREP
Adını çok iyi taşır. Akrep gibi sokar laflarını hiç esirgemez.Zehirler sizi sonra da keyif sigarası içer. Biraz katı bi kalpleri vardır.
-Ne kadar zayıflamışsın ya.
A:Karakterin kadar olmasada..



Bir daha ki astroloji bilgilerinde görüşmek üzere sevgili okur(lar). :)





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder