10 Mart 2016 Perşembe

Biz gelmeseydik burası hep eksikti ?

Öncelikle herkese merhaba demeliyiz sanırım. Biz çok samimi olan iki arkadaş olarak buraya nasıl düştük bilmiyoruz :) Kendimizi tanıtmamız gerekirse ; ben kısaca E. Halkla İlişkiler ve Tanıtım okuyorum ve sizin halkla ilişkiler bölümünde ki her insana sordugunuz soruyu cevaplamak istiyorum. Hayır halkla ilişkimin iyiliği değil bana öğretilen. Sadece üretici ve tüketici arasında bir köprüyüm :) Son sınıf öğrencisiyim bu arada. Aynı zamanda çalışıyorum ve nasıl oldugunu anlamadıgım bır sekılde hala boş vaktim vardı ve bu mükemmel blog yazma teklifi beni delice cezbetti. 21 yaşındayım.Yazmayı uzun zamandır çok seviyorum ve kendi blogumda olmasına ragmen çok sevdiğim fakat şuanda sanırım uyuyan MSŞ tarafından beklemediğim bir anda bir teklif geldi ve neden olmasın dedik. Sonrada hoop! burdayım.

Beni yeterince tanıdınız. Şimdi gelelim diğer arkadaşaa.. Kendisi 20 yaşında esmer bir bey. İstanbul Üniversitesinde İşletme okumaya çalışıyor. Fakat şuan telefonuna bakmadığı için onun hakkında biraz(!) atıp tutabilir miyim? Onunda tıpkı benim gibi değerlendirmek istediği boş vakitleri vardı ve sonuç olarak fikir ondan çıktı. İlerde çok populer olursak beni es geçmişsin demesin canım.Bizim bi de mor kalp olayımız var ki hiç sormayın.Şahsen ben sanıyorum ki o mor kalp sadece bize ait. Yazılarımızın altına mor kalp yazarsak anlayın ki sevgi dolu bi yazıdır o , zarar gelmez. Bu ufak tanıtım yazısı biraz ciddiyetsiz oldu ama zaten bizde yanyanayken pek ciddi olamıyoruz. Genelde eve geldiğimde yüzüme sabitlenmiş bir gülümseme oluyor.Diyorum ve yazımı burada noktalıyorum. Bence hoşgeldik ve yine bence iyi ki geldik. Şimdiden kocaman öpüldünüz.

MorKalp(!)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder