10 Mart 2016 Perşembe

Günaydın yavru pandalaaar

Günaydın herkese. Ben E. Başlığa yavru pandalar yazdım çünkü ben pandaları çok severim ve beni tanıyan herkes benimle pandaları artık bir bütün olarak görür diyebilirim. Sevgili MSŞ de nerde pandalı bişey görde hemmmen alır bana :) Şuan saat 08:48 ve ben sürünerek arabaya dogru gidiyorum. Uykum var ve erken kalkmayı kim buldu bunu ciddi olarak araştırmak istiyorum. Bir insan her sabah erken kalkarsa o insandan hayır gelir mi be !! Şimdi çık,arabaya bin,trafiğin tam ortasına düş ve 5 km hızla işe gitmeye calıs . Neden ? E az önce harcadığım benzin parasını kazancam. Ayrıca ülkece ne kadar gereksiz iş varsa yapıyoruz. Mesela sabahları uyku sersemi tam iki şeridin ortasından gidiyoruz ki daha cok trafik olsun :) yada mesajlaşıp zaten durma noktasında ki trafiği biraz daha kilitlerler. Üstelik gece geç yatan ve sevmediği işine erken saatte giden biriyle karşılaşırsanız hemen sessizce uzaklaşın.. Sizede oluyo mu bilmiyorum ama annem beni bu sabah yine sanki savaşa gidiyomuşum gibi uğurladı.
-hırkayıda giyseydin
-bot giydin dimi 
-telefonunu aldın mı 
-sarj aletinide al 
-dikkatli git 
-bugunde geçmi çıkıcaksın acaba.. 
Ve daha binlerce sıralayabilirim.. B ı k t ı m. Ve sevgili MSŞ sıcak yatagında uyurken ben uyanık olmaktanda b ı k t ı m. MSŞ demişken , onunda bugun direksiyon dersi var. Eminim dersinden 1,5-2 saat önce uyanıcaktır. Çünkü uyanır uyanmaz evden çıkamaz kendisi. Bu postu şuan veya öğlene kadar okuyan , işte olduğu için göz kapaklarıyla savaşan tüm bahtsız bedevilere armağan ediyorum. Sizi seviyorum , dikkatli olun. :) 

MorKalp(!)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder