11 Mart 2016 Cuma

Gün Ortası Post'u :)

Günün tam da ortasından size kucak dolusu akrep ve yelkovan getirdim ki bu güzel cuma günü hemen mesailer bitsin :) Bu arada ben tabii yine E. Sabahtan beri yüzlerce insanla konuştuğum yetmiyormuş gibi burada da kendi kendime konuşuyorum. Bugun her zaman ki gibi pozitifim. Genelde pozitifliğim gün ortasında şöyle bir uğrayıp akşama doğru uçup gider. Benim için hayatın pozitif olması insanın kendisinin pozitif olmasına bağlı. İyi düşün , iyi olsun derler. Herkes sürekli pozitif düşünse bence bu dünya pespembe koskocaman bi pamuk şeker olur ve döndükçe büyür :).
İyi düşünmeliyiz diyorum çünkü inanıyorum ki kişi kendisi nasılsa çevresinde ki insanlara da ayna olur. Kısasa kısas biraz ucu çık bir tabir olsa da burada ki söylemlerim gerçeği asla değiştirmez. Evet insanlar ayna gibidir. Ve bir ayna kırılırsa yapıştırılabilir , ama asla eskisi gibi net göstermez veya her noktayı kusursuzca göremezsiniz. Eğer karşınızda ki insanı kırarsanız o da sizinle olan ilişkisinde ki saydamlıktan çıkar ve aranıza belirli duvarlar örülür. Ve kırılan biri asla neye kırıldığını unutmaz. Örnek vermek gerekirse size kendimden bir örnek vereyim. Bundan 2 sene öncesinde lise 2'ye giderken aynı sınıfta bulunduğum bir arkadaşımla karşılaştım. Kendisiyle birbirimizden pek haz etmezdi ve bunu sürekli dile getirmektende hiç çekinmezdik. Bir gün nedenini ikimizinde şuan hatırlayamadığı bir nedenden tartıştık ve ta ki 2 yıl öncesine kadar birbirimizle asla konuşmadık. Olayı hatırlamıyorduk ama sinir anında birbirimize söylediğimiz sözlerin tek kelimesini bile unutmamıştık. Bu ayna kırılmıştı bir kere. Eskisi gibi göstermez demiştim. Lakin öyle olduda. Eğer o gün birbirimize ağır sözler söylemeseydik belki de yolda karşılaşmak yerine bir yerde sözleşerek bulunuyor olurduk. İnsanlara değer vermek meselesi bu. Karşınızda ki insan ne kadar iyi biri olursa olsun tepesi attı mı sizi bir kalemde siler. Bende öyleyim. İnsanların hep yanında olmak destek olmak isterim ama gözümün karardığı o mini minnacık bi nokta var ki o noktada neler yaptıgımı hiç hatırlayamam sonradan. Sarılmak güzel şey demişler.Sarılın sıkı sıkı sevdiğiniz insana. Aşık olmanıza gerek yok . Yanına geldiğinizde gülümsetiyorsa sizi sarılın.Basını göğsünüze koyan biri varsa saçını okşamaktan sakınmayın ellerinizi. Ve eğer sizde şimdi bu yazıyı okuduysanız ve kırılmış bir insansanız. Şimdi tam zamanı kırdıklarınızı onarmanın. Bu gün hayatınızın hem ilk hemde son günü. Tekrarı yok ve keşke dememek için herseyi bir kenara bırakıp değer verin herkese , herşeye :)

MorKalp(!)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder